Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, december 25, 2011

Genieten.

Nu naar de Top 2000 aan het luisteren.
Nu komt het mooie nummer "The Great Balls of Fire" voorbij.
Het nummer is van Jerry Lee Lewis uit het mooie jaar 1957.
Dit mooie nummer was ook al een onderdeel van de film:
Top Gun met Maverick and Goose.
Hier nog een mooi filmfragment uit de film Top Gun:
De fly By and The Great Balls of Fire.
Gisteren nog de mooie film met Tom Cruise op tv:
A Few Good Man.
Die film gaat over Code Red en The Code of Honour:
Col. Jessup on Code Red.
Prachtig...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats