Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, september 04, 2011

Fietsen in Swiss.

Zo gaan Armando en ik naar Zwitserland.
Gelijk na de middagdienst vertrekken we.
We gaan op bezoek bij Nicolas, onze ex-Cargill collega.
Er staat ons weer een druk programma te wachten.
We gaan de Santis beklimmen, fietsen langs de Bodensee naar Konstanz. Zwemmen in de Bodensee.
Naar Liechtenstein en een bezoek aan de Buhler Fabrieken.
Daar gaan we dus echt even onze carbon fietsen even uit testen.
In het weekend gaan we naar Concise.
Dan ontmoeten we ook Canisia, Gaelle, Valerie en Patrick.
Daar staat ook weer een Orgineel programma op stapel.
Touwtrekken...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats