Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, augustus 24, 2011

Fietsen tussen de buien door...!

Vanmiddag met Armando een eindje gefiets op Tholen, fijn in de regen...
Ze zijn nu niet nieuw meer en moeten nodig gepoetst worden.
We hebben al weer veel meegemaakt op de carbonbikes...!
Flightdeck... ;)
Nu ben ik bezig om de Duotrap op de Trek Madone 5.2 te monteren.
Zo, de mountainbike Trek 8700 staat al weer buiten klaar.
"Even" langs het Schelde-Rijnkanaal naar mijn werk bij Cargill.
Ik heb zo de nachtdienst.
Komende week gaan Armando en ik nog even twee lussen rijden van de Amstel Gold Race. Ook gaan we natuurlijk nog even over de "Dode Man". Er is vast ook wel tijd voor het Orgineel programma.
Hierna zijn we klaar voor de bergen van Zwitserland.
JIJ ook Nicolas?
We gaan natuurlijk ook de Santis beklimmen.
Hier een mooi filmpje van: De Santis.

Free Counters
007counters.com
View My Stats