Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, augustus 19, 2011

Nieuw Persoonlijk Record...

Nog nooit reed ik zo snel...
Gisteren met Armando een mooie tocht gereden.
We moesten ineens weer snel naar huis.
Er was een behoorlijk onweer op komst!
We haalden een AVS van boven de 36 km/uur!
Nu trainen we voor onze fietsvakantie in Swiss.
Ik was daar vorig jaar ook al eens.
Onze fietsen wegen even veel.
Afgemonteerd met Shimano Ultegra.
Toch rijd de Colnago van Armando sneller als mijn Trek!
Eens uitzoeken hoe dat komt ;)
Vandaag mooi weer en maken we een lange tocht.
Weekje alleen thuis, vakantie in Huijbergen ;)
Een biertje op de goede afloop.
Nicolas we zijn klaar voor Swiss...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats