Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, augustus 29, 2011

Drukke dagen, even Ontspannen... ;)

Vandaag even ontspannen. Het zijn drukke en intensieve dagen nu.
Na de ochtenddienst eerst Laura scooterles gegeven op het plein.
s'Avonds een super mooi optreden van Angela in schouwburg de Maagd. Angela, ik ben trots op je !
Angela zit al vele jaren bij de Totally Dance Company.
Om de twee jaar zetten ze een mooie show op het toneel.
Dit jaar het Dansbuffet.
Angela trad op met het dansnummer The Time. Genieten dus.
Update: De nieuwe dansshow van van Totally Dance Company (TDC) uit Hoogerheide trok vier maal volle bak.
En dat betekent dat ruim tweeduizend belangstellenden in schouwburg de Maagd in Bergen op Zoom aanwezig waren om het tweejaarlijkse dansspektakel te aanschouwen. Zaterdagmiddag was de laatste uitvoering. De 450 danser van TDC waren dik tevreden over hun prestaties maar vooral over de reacties van het publiek. "Ik heb de laatste jaren alle dansshows van TDC gezien maar dit was de mooiste", vertelde zaterdagmiddag een mevrouw na afloop van de tweeënhalf uur durende show.

Free Counters
007counters.com
View My Stats