Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, augustus 26, 2011

Altijd in competitie zijn met jezelf ;) toch???

Altijd in competitie zijn met jezelf ;) toch???
Nu even kijken of ik onder de 50 minuten kan blijven.
Via Woensdrecht en de Kreekraksluizen naar Cargill.
Mijn oude record staat op 50 minuten en 27 sec.
Moet lukken vandaag, even alles geven...!
Update: Het is gelukt, 48.57 reed ik vandaag.
Denk mijn laatste record van dit jaar. Bijna alles gegeven.
Oh ja, woensdag samen met Armando de Brouwersdamtocht van 150 kilometer rond de Oosterschelde.
En erna nog even zwemmen IN de Oosterschelde...
Een biertje bij Els aan de Oosterschelde, Orgineel Programma dus.
Gelukkig, de mountainbike tochten komen er ook al weer aan !
Update: Het was weer een SUPER dag.
Laterss meer...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats