Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, augustus 27, 2008

Fietstocht vanaf Sint Annaland.

Mooi Man!
Met Armando bij "de Hoop" in Sint Annaland.
Eiland Tholen.

Vandaag was het redelijk fiets weer. Niet echt zonnig maar wel droog. Samen met Armando zou ik een rondje Tholen fietsen over het mooie eiland Tholen. Na afloop een terrasje pakken in Sint Annaland. We hebben lekker gefietst. We zagen de Krabbenkreek, de kop van Tholen en de Gorishoek. Er stond na deze dag alweer 101,54km op de teller,en dik over de 29,5km gemiddeld met veel wind! Het terrasje pakten we bij Els van cafe "de Hoop". Daar waren nog meer procesoperators (van SABIC) die weekend hadden. Altijd gezellig daar.....! Ik kom er graag.......!
Het was een erg leuke middag. Mooi.!

Free Counters
007counters.com
View My Stats