Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, augustus 18, 2008

Marianne Vos pakt goud....!.....MOOI!

Mooi Marianne, dit is pas sterk terug komen na teleurstellingen.

De Nederlandse Marianne Vos (21 jaar..!) heeft vandaag goud gepakt op de Olympische puntenkoers voor dames. MOOI. Marianne was erg teleurgesteld na de weg wedstrijd en de tijdrit. Deze kon ze niet winnen. Vandaag op het ovaal van Beijing ging de strijd een tijd gelijk op. Vooral Marianne Vos, Calle en Gonzalez pakten geregeld de punten in de spurts. Pas toen Marianne Vos haar aanval inzette op zoek naar een baanronde voorsprong, viel de beslissing. Het peloton liet te gemakkelijk begaan en zag Marianne Vos pas na die baanronde terug. Dat betekende 20 punten extra voorsprong voor de Nederlandse en quasi volledige zekerheid over het goud. In de slotsprint stelde de Cubaanse Yoanka Gonzalez haar tweede plaats veilig, Leire Olaberria uit Spanje pakte brons.
Marianne, gefeliciteerd....!!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats