Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, augustus 11, 2008

Dode matroos in de Theodorushaven.

We dachten eerst nog dat het Greenpeace was!

Gisteren had ik middagdienst. We zagen het sonarbootje van de KLPD rondvaren in de Theodorushaven te Bergen op Zoom. Ook bij onze mixverlading. Nu is duidelijk wat er aan de hand was.
BERGEN OP ZOOM - De politie heeft gisteravond rond 19.30 uur het stoffelijk overschot van een matroos van een binnenvaartschip in de Theodorushaven in Bergen op Zoom geborgen.
De politie vermoedt dat de man, een 47-jarige Slowaak, door een noodlottig ongeval in het water terecht is gekomen. Politiewoordvoerder André van den Hul: "Een misdrijf sluiten we uit. We hebben geen sporen gevonden, die daarop duiden."

Free Counters
007counters.com
View My Stats