Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, augustus 04, 2008

Rookhok in Huijbergen:

Vrijdagavond bij Johan van Agtmaal.
Druk in het rookhok.

Op vrijdagavond na de middagdienst drink ik altijd een biertje bij Johan van Agtmaal.
Johan van Agtmaal van cafe "Hof van Holland", annex "Zaal Vaeders Hoefke" te Huijbergen.
Ik kom er al vanaf het jaar 1972.
Toen zat zijn vader er nog in: Peer van Sjaan.
Nu mag er aan de toog, en de rest van het cafe niet meer gerookt worden. Voor mij geen probleem. Alleen zit je nu door het anti-rookbeleid helemaal alleen aan de toog. De rest van de klanten zitten in het rookhok.
Oude tijden herleven, ik kocht al weer mijn eerste pakje sigaretten....
Waar zijn we in godsnaam mee bezig hier in Nederland?

Er is gelukkig: Professionele afzuiging...!
Het opkamertje...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats