Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juli 20, 2008

Vandaag terug naar huis!

Voor vertrek nog een laatste wandeling door de omgeving van Beaufort. We moesten nog naar de kapel van Beafort, Klaisgen. Ook moesten we nog even een foto maken van de 12e-eeuwse burcht. "Arts in Beafort" is ook nog steeds aan de gang. Van 17 tot 21 juli. Voor de kunstliefhebbers.

Het kleine kapelletje Klaisgen van Beaufort.
Groepsfoto...!

De 12e-eeuwse burcht van Beaufort. Bekend om de "Cassero de Beaufort", cassislikeur en kersenbrandewijn.

Het mooie kleinschalige park "Petit Suisse" van de fam. Bertimes uit Beaufort.
Ons huisje op nummer 6. We komen hier al twee keer. Bevalt meer dan prima...!


We kijken terug op een mooie vakantie in deze mooie omgeving. Goede restaurants, lekker eten dus. Het weer was er beter dan in Nederland. Satelliet TV, dus ik kon de Tour de France goed volgen.
Diekirch bier is prima, en tanken aan de pomp doe je er lachend. Tank maar vol voor 1€ en 25 cent per liter....!

Free Counters
007counters.com
View My Stats