Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, juli 17, 2008

Klimbos bij Vianden, Luxemburg.

Sportief bezig zijn.
Klimbos Vianden.

Angela en Laura houden erg veel van klimmen. Dan zit je goed in Luxemburg. Hier in het mullerthal heb je veel rotsen en kloven. Ook zijn we al een paar keer in het klimbos van Vianden geweest. Ook in Echternach hebben ze samen de klimmuur beklommen. Leuk!
Een sportieve vakantie dus.
De grotten bij Berdorf, 55 meter diep.

Kunst in Beaufort, ook leuk...

Dit weekend is het weekend van Art in Beaufort. We namen er ook een kijkje. Toch kijk ik liever om deze tijd naar: de Tour de France!

Free Counters
007counters.com
View My Stats