Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juni 29, 2008

Concert at Sea:

Milow.
perfect optreden van Milow. Mooi.

Zaterdag waren we op Concert at Sea. Mooie lokatie, zon en goede muziek. Zeeland op zijn mooist dus.
In het voorprogramma zat ook Milow. Heel goede muziek. Ook Angela en Laura en Madelief vonden de muziek erg mooi. Ze kregen van Milow een handtekening, en mochten met hem op de foto. Milow bedankt...!
Met Milow op de foto.
Armando was er natuurlijk ook bij!!!, met zijn erg leuke vriendin Bonita.
Ook mijn collega uit de tarwe fabriek Esther de Graaf was van de partij, met Jacob. De dag ervoor namen we nog afscheid van Menno Timmermans, vandaag weer op Concert at Sea.
Hier Susie met Marleen Wevers. Het was een heel gezellige dag!!!

Laura bij papa op de schouders.

Kresip en Blof en de Counting Crows zorgden voor een perfecte muziek avond!
Er waren 55.000 (-10) mensen op de Brouwersdam.
Toch kwam ik er mijn vrienden Piet en Gerard tegen....!
We wisten niet van elkaar dat we er naar toe zouden gaan.
We kwamen elkaar tegen bij de biertent. waar anders...?

Mijn vrienden Piet en Gerard waren ook op Concert at Sea...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats