Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, juni 23, 2008

Cargill Climb of the Alps: The After Ride:

Na onze beklimming reden we de afdaling vanuit Alpe d'Huez naar het dorpje
Villard Reculas. Deze kant van de berg is ook erg mooi. We reden nog een tocht van ongeveer 50 km.
In Le Bourg-d'Oisans dronken we een biertje in cafee La Romanche.
Hierna gingen we naar het hotel. Hier kwam Martijn van Alpedhuezfietsreizen met de diploma's en de foto reportage. Mooi.
Het werd een zeer leuke avond....

Armando: [*] geschikt [ ] ongeschikt.

Louis: Eindelijk weer eens een diploma...!
Biermoment in café "The Scooter" op Les Deux Alpes. Een hele leuke avond. Mooi.

Morgen onze laatste dag in de Alpen en de terug reis.

Free Counters
007counters.com
View My Stats