Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, juni 18, 2008

Cargill Alpe d' Huez Challange.

Louis op de top, 1.04.
Armando op de top van Alpe d'Huez, 1.24!!!!!!
Met 15 Cargill collega's reden we dit weekend de beklimming van Alpe d'Huez. Het werd een meer dan perfect weekend!
Armando reed de klim ongetraind in 1 uur en 24 minuten. Knap.
Zelf reed ik hem in 1 uur en 4 minuten.
Een kwartier sneller als 3 jaar geleden. Mooi.
We zijn samen meer dan dik tevreden over deze prestatie.
Vooral ook omdat we ook nog van een lekker biertje houden...!

Deze week meer over dit fiets weekend in de Alpen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats