Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, mei 28, 2008

EK van 2008.

Ticket Munchen 1988.

Morgen ga ik met de personeelsvereniging Cargill BoZ naar de oefenwedsrijd van Nederland tegen Denemarken.De wedstrijd wordt gespeeld in het PSV stadion in Eindhoven.
Ik was al eens eerder op een EK wedstrijd. Het was ook zeker niet de minste wedstrijd.
Eddie Kuijlen, Corne Bolders, Robert van Lakwijk en ik waren erbij toen Nederland het EK van 1988 won tegen de Soviet Unie (2-0).
Mooi.
Louis in het Stadion.

Free Counters
007counters.com
View My Stats