Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, mei 25, 2008

Om en nabij 50 feest.

Gisteren was het Om en Nabij vijftig feest van Gerard en Miem. Het was een geweldig feest, fijne mensen en veel vrienden, varken aan het spit, tot na middernacht prima weer, lekker biertje erbij, bandje, dicotheek, perfect dus.
De Huijbergse Tegen Partij!

Er was ook een varken aan het spit, Lekker!





We hadden tot na middernacht prachtig weer. Lekker buiten feesten dus, en de Jupiler van het vat.

Free Counters
007counters.com
View My Stats