Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, mei 29, 2008

Petoeten met ons kaartclupje:

Voor het eerst sinds lange tijd weer gekaart,
PETOETEN.
We hebben al vele jaren (18 jaar) een kaart clupje.
Het is er door allerlei omstandigheden lang niet van gekomen.
Leuk met vrienden, Eddie Kuijlen,Ludo Verhaert, Peter Schuurbiers en ik, samen een avondje kaarten en bij kletsen. Corne Bolders moest werken in de middagdienst.
18 Juni weer het volgende potje.
Deze ochtend weer vroeg op en een lange dag:
Op naar het werk en NL-Denemarken.

MOOI.

Free Counters
007counters.com
View My Stats