Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, juni 10, 2008

Cargill Alpe d'Huez Challange:

Deze week ben ik vol in training voor mijn tocht naar de top van Alpe d'Huez. Het wordt de Cargill Alpe d'Huez Challange. De tocht wordt gereden door 16 Cargill medewerkers.
Ik heb de laatste weken al heel wat km. gefietst. Ik denk dat ik er klaar voor ben. Vorige week twee leuke tochten gereden met mijn collega's. Eerst een tocht door de "kop van Schouwen". Het was een tocht van 55 km. op 27 mei. Ik kwam er met de fiets over de Oosterscheldekering. Leuk want ik heb er in de begin jaren van 1980 op de mattenlegger de Cardium gewerkt. Mattenleggen van 40cm. dik op de bodem van de Oosterschelde. We deden toen ongeveer 10 meter per uur!. Op deze foto sta ik met mijn collega's Armando en Thomas op deze Scheldekering. Mooi.
Ook Armando rijdt de Cargill Alpe d'Huez Challange mee!! (Try before You DIE...!). Leuk.!
Deze week heb ik meerdere keren het rondje Oesterdam gefietst. Dit ging ook perfect. Ik heb er veel zin in, hopelijk wordt het weer in de Alpen nu nog iets beter. Hoewel, vorige week nog een tocht gereden in de regen van 88km. Nat.

Free Counters
007counters.com
View My Stats