Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, juni 05, 2008

Fietstocht door Zeeland:

Met mijn collega's Mark en Thomas zijn we begonnen om twee keer per jaar een fietstocht te organiseren. Telkens bij een van ons in de omgeving. Vandaag was Mark de gids. We begonnen in Goes en reden naar Wolphaartsdijk. Hierna reden we een heel stuk langs het Veerse Meer.

Groepsfoto aan het Veerse Meer.

Toen naar Hoedekenskerke en de Westerschelde. We reden een heel stuk langs de Zeedijk. Mooi. Hierna gingen we dwars door Zeeland naar de Oosterschelde.

Aan de Westerschelde bij cafe "de Steiger".
Thomas van Dalen.
Mark Borgen.
Collega Thomas bijna op de top van de Vlake brug.
88 km in de regen! MOOI

Langs het water reden we door naar de "Goese Sas". Hier dronken we het verdiende biertje. We hadden er toen 88 km op zitten. Fijn in de regen...!
Volgend voorjaar is het de tocht van Thomas, Halsteren en omgeving.
Ik heb lekker gefietst en ben dus klaar voor de Cargill Alpe Huez Challange komend weekend.
Dan rijden mijn E-ploeg collega Armando en ik samen met nog twaalf Cargill collega's een weekend lang in de omgeving van Alpe d'Huez.
Ik heb er zin An..!

Free Counters
007counters.com
View My Stats