Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, mei 30, 2008

Nederland tegen Denemarken

In het PSV Stadion, We zaten in vak T.

Met de PV van Cargill gingen we naar de voetbalwedstrijd NL tegen Denemarken. Het werd na een half uur al 1-0 door Ruud van Nistelrooy.
Doelpunt voor NL.

Helaas werd het in minuut 56 weer 1-1.
Geen overwinning dus zoals ik al eens heb mogen meemaken in 1988.
Toch was het een zeer leuke gezellige avond met veel sfeer.

Armando was mee, samen met zijn vader Kees Lindhoud.
Ook collega Thomas was mee. Moeder mocht ook mee, een grote fan van Oranje.

Free Counters
007counters.com
View My Stats