Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juni 01, 2008

25 Years at Cargill Bergen op Zoom.

Mijn begin jaar bij Cargill, 1983.

Vandaag ben ik precies 25 jaar in dienst bij Cargill.
Na de Hogere Zeevaarschool (1979) ben ik eerst in de metaal gaan werken.
DuPont De Nemours, Damen Ship Yards, ENKA Steenbergen, Van Kempen, mattenlegger Cardium.
Na vier jaar werken bij onderaannemers (koppelbazen) wilde ik iets anders...
Ik ben bij Cargill begonnen in 1983 als Operator In Opleiding (OIO).
In 1988 was ik al Allround Operator over meerdere fabrieken.
Mooie baan die ik nu heb. Veel afwisseling.
Ook de vijf ploegendienst vindt ik prima. Veel vrije tijd.
Naar je werk fietsen op alle uren van de dag is mooi.
Je ziet de zon opkomen en weer ondergaan.
Ik werk er dag en nacht, en dat gaat prima.
Werken met fijne collega's op je werk,
is eigenlijk het belangrijkste wat er is.
Zoals op mijn weblog te zien is, zit dat wel goed!
Mooi...!
Vijfentwintig jaar geleden heb ik de keus gemaakt om Operator te worden.
Daar heb ik nooit spijt van gehad.
Ik ben dan ook blij dat er de laatste jaren ook weer een nieuwe stroom
jonge Operators bij Cargill binnen stroomt.
Ook zij kunnen carriere maken als ze willen.
(En goed verdienen: 30% ploegentoeslag).
Ze volgen dan de Vapro-B opleiding en leren het Operator vak bij ons in de ploeg. Mooi....!
Dit is nodig ook, veel ervaren Operators gaan elders aan de slag.
De laatste twee jaar is er bij Cargill BoZ veel veranderd.
Kaas...!

Vandaag werd deze foto van mij gemaakt, 25 years Operator on The Job....! Mooi.

Free Counters
007counters.com
View My Stats