Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juni 07, 2008

Schuurfuif en boerenmiddag op Zaaifeesten KPJ

Schuurfuif en boerenmiddag op Zaaifeesten

HUIJBERGEN - Een schuurfuif en een boerenmiddag zijn ook dit jaar de ingrediënten van de Zaaifeesten, die de KPJ Huijbergen in het weekeinde van 7 en 8 juni houdt. Het feest is dit jaar in een grote tent aan de Overbergseweg in plaats van op het terrein tegenover café Trapke Op. Op zaterdagavond zorgt dj Dave daar vanaf 20.00 uur voor de muziek.
De entree voor de schuurfuif bedraagt in de voorverkoop € 15 en aan de tent € 20. Voor dit bedrag kunnen bezoekers de gehele avond onbeperkt consumpties bestellen.
Kaarten zijn verkrijgbaar bij de cafés Vaeders Hoefke, De Kroon en De Pan in Huijbergen.
Op zondag 8 juni is vanaf 13.30 uur de boerenmiddag met spel- onderdelen als spijkerbroekhangen, trekkerbehendigheidswedstrijden en melkbustillen. De entree is gratis.

Met mijn vrienden Eddie, Corne, Nicole en Gerda verzorgen we op deze avond van de KPJ van Huijbergen de garderobe en de fietsenstalling. Gisteren en vandaag waren we hier dus druk mee. Vannacht gaan we tot 3.00hr door. Morgenochtend de boel weer afbreken. Wel gezellig samen weer zo een activiteit organiseren.
Jaren geleden ben ik ook jaren lang bestuurslid geweest van de KPJ van Huijbergen.
Toen zijn we met deze feesten begonnen. Toen noemden we ze de "Witte Oogst Feesten" Ze worden nog steeds gehouden. Mooi.

Opbouwen van de garderobe voor Gerda en Nicole.

Een ladder hadden we niet, zo gaat het ook!

Ons team, Garderobe en Fietsenstalling.

Ik weet het nu zeker, ik heb iets met Fietsen.....!

Timmeren en zagen, we maken er wat van.

De biertanks staan klaar, we verwachten 1400 man....!

Free Counters
007counters.com
View My Stats