Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juni 21, 2008

Cargill Alp d'Huez Climb, dag 3.

Zondag 15 juni:

Vandaag moeten we dus aan de bak. Armando en ik zijn er klaar voor...!
Om 9.45 reden we rustig naar de start, onder aan de voet van
Alpe d'Huez.
Hier maakte Martijn van
Alpe d'Huez fietsreizen
onze foto aan de start. Mooi.
Alpedhuezfietsreizen zorgde ook voor begeleiding op de fiets, er was een auto voor de spullen. Verder maakten ze foto's voor op een CD. We kregen een mooie oorkonde en een mooie afgedrukte foto. Goede tijdregistratie. Ook staan we nu in het HELDEN klassement. Perfecte organisatie dus.
Vrienden voor het leven....! Mooi.
Het 3,5 km punt. Het zwaarste stuk is achter de rug.
Armando reed de klim op een Trek 8500 Mountainbike, het ging hem prima af.

De klim had ik al in 2006 een keer gereden in 1 uur en 19 minuten. Ik wist dus wat me te wachten stond. Het eerste stuk is het zwaarst. Vorige keer verloor ik daar veel minuten omdat ik de ademhaling niet meer onder controle kon krijgen. Nu was ik daar beter op voorbereid.
Mijn gemiddelde moest op +12km/hr blijven, en dat lukte prima.
Toch kwam ik met het snot voor mijn ogen boven. Alles gegeven zoals het hoort.
Helemaal stuk, alles gegeven, snot voor ogen. Mooi.

Bas Rongen, reed de klim in 1 uur en 10 minuten.

Ook Armando reed de klim zonder problemen. Hij kwam boven in de tijd van
1 uur en 24 minuten. Knap als je veertien dagen voor zo een klim beslist om mee te gaan!
Try before you Die, en dan deze tijd rijden...! Mooi.
Nog redelijk fris aan de finish, hierna reden we nog een tocht van ongeveer 50 km.!

Natuurlijk werd er na afloop er een Cargill groepsfoto gemaakt. Het was een geslaagde reis. Iedereen kwam in zijn eigen record tijd boven.

Het Cargill team op de groepsfoto. We reden allemaal ons eigen record.

Morgen: Tijd om te feesten....!

Free Counters
007counters.com
View My Stats