Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, juni 24, 2008

The Alpes, weer naar huis.....

Op maandag met Armando aan de voet van Col de la Croix de Fer. Mooi!

Het weer op maandag werd heel slecht. Veel regen, wind enz. We zijn daarom helaas niet boven op Col de La Croix de Fer kunnen komen.
Het werd Les Deux Alpes waar we naar toe gingen. Daar waren ze nog volop aan het skieen. We zijn daar ook 's avonds gebleven. Daar was het nog heel gezellig. Biermoment.

Jammer, het had een mooie foto kunnen zijn...?
Op weg naar huis, jammer foto's mislukt...! Mooi......!

De terug reis verliep zonder problemen. Ook de werking van de tickets bij de tolwegen kregen we zo langzaam aan wel door...!
Ook van wegblokkades hebben we gelukkig niets gemerkt. Bas had een goede CD bij van de Police/ Sting uit 1983.
Ik had dit nummer al lang niet meer gehoort. Mooi.
Bas heb ik thuis afgezet, en Armando werd door Bonita opgepikt in Tholen. Zo waren we alle drie op tijd thuis voor het voetbal tegen Roemenie. Het werd ook de laatste overwinning van het Nederlands Elftal...
Armando en ik kijken nu al uit naar een volgende Bicycle event....!

Free Counters
007counters.com
View My Stats