Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, juli 15, 2008

Kanoen op de Sure.

Kano tocht op de Sure.

Nu hebben we al een paar dagen echt zomers weer! Vandaag lekker gaan kanoen op de Sure. Een tocht van Dillingen naar Echternach. Mooi. Hierna gingen Susie en de kinderen klimmen op de klimmuur van Echternach. Ik fietste het triathlon fiets rondje van Echternach. Er zaten drie zware klimmetjes in. Toch kwam ik op een avs van 29,5km per uur.
Afgelopen zondag zijn we een hele middag op de 24e triathlon van Echternach geweest. Mooi om te zien. 1,5km zwemmen, 40 km fietsen en 10 km hard lopen.
Mooi zo een triathlon. Ik heb wel eens de kwart triathlon van Midden Zeeland meegedaan. Zo een echte lijkt mij ook wel wat. Zwemmen zal wel gaan, alleen het lopen....
Foyer triathlon international 24e Echternach. Mooi.
De eerste kwam al na 19 minuten uit het water. Zijn eindtijd was 1.51.54!!
Hier de winnaar bij de dames, Radka Vodickova CZE 2.04.15

Free Counters
007counters.com
View My Stats