Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, juli 31, 2008

Vakantie tijd, zomer, Strandje in Zeeland, Overwerk.

Er zijn nu veel collega's op vakantie. De fabriek draait door.
Afgelopen nacht gewerkt met Marcel Kort als overwerker.
Altijd gezellig!
In de vakantie tijd werken we over in andere ploegen. Ook werken de collega's over bij ons in de ploeg. Zo hebben we meestal een volledige minimum bezetting in de ploeg, en kan toch iedereen op vakantie.
Na de nachtdienst gingen we om 12.00hr al naar het strandje van Krabbendijke.
Slapen kan ik overal....!
Verkoeling aan het strand, paar biertjes erbij...! Gezicht wit van de zonnecreme, het was meer dan 30grd.!
Angela en Laura in het modderbad, Krabbendijke. Toch weer even kind?

Nu nog een nachtdienstje en dan gelijk een middagdienst in de A-ploeg er weer achteraan!

Hier zie ik de zon onder gaan in Zeeland. Ik sta hier op de Rijzendeweg in Woensdrecht op de Brabantse Wal.

Morgen na de middagdienst nog even naar mijn cafeetje om de hoek in Huijbergen.
Bij Johan van Agtmaal, Hof van Holland. Kijken hoe het gaat met het rookverbod.
Zaterdag heb ik een feest en zondag en maandag en dinsdag werk ik weer over in een andere ploeg.
Woensdag start ik weer in mijn eigen ploeg, de E-ploeg.
Ik heb er zin An!

Free Counters
007counters.com
View My Stats