Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, augustus 10, 2008

Madonna mijn Superstar.

Madonna is jarig. MOOI....!

Deze week is Madonna mijn Superstar vijftig jaar. Je zou het niet zeggen. Als je je maar goed verzorgt....! Gefeliciteerd!

In 1985 breekt ze echt goed door: In 1985 maakt Madonna haar eerste uitstapje naar Hollywood. In de film Vision Quest speelt ze een clubzangeres. Deze film levert haar nog twee hits op: Crazy For You en Gambler. Later dat jaar speelt ze een belangrijke rol in de film Desperately Seeking Susan. Voor deze rol ontvangt ze goede kritieken. Van deze film komt het nummer Into The Groove dat op latere uitgaven van het album Like A Virgin als extra nummer is gezet.

Op 13 juli 1985 verschijnt Madonna op het Philadelphia-podium tijdens Live Aid. Die week ervoor verschenen in verscheidene media naaktfoto's van Madonna vanuit de tijd dat ze als bijverdienste poseerde voor kunstadacemie-studenten in New York. Bette Midler kondigde Madonna aan op Live Aid als "de vrouw die zichzelf omhoog heeft getrokken aan haar BH-bandjes, en er ook bekend om staat dat ze ze af en toe laat zakken." Madonna vertolkte drie nummers: Holiday, Into The Groove en Love Makes The World Go Round.
Op 16 augustus 1985, haar 27e verjaardag, trouwt Madonna met acteur Sean Penn.

Ik heb meerdere concerten van Madonna gezien. Mooi.,,!!

Hier alle info over Madonna

Free Counters
007counters.com
View My Stats