Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, augustus 08, 2008

Kaas. Veranderingen op de werkvloer

Cargill Workshop in Renesse, 26 en 27 mei.
De E-ploeg Tarwe en raffi.


Vanaf 1 september vorig jaar hebben we op mijn werk, Cargill Bergen op Zoom, te maken met een nieuwe manier van organisatie op de werkvloer.
Nu krijgen we vanaf september 2008 te maken met de volgende fase. Hier is veel voorbereiding aan vooraf gegaan. Op alle nivo's is deze verandering doorgesproken. We kregen o.a. het boekje Kaas.
"Omgaan met veranderingen".
Voor deze veranderingen hebben we de mooie woorden:
"Leading Change".
We zijn ook twee dagen naar de "Zeeuwse Stromen" in Renesse geweest voor een workshop. Deze is ons goed bevallen. We organiseerden er eerst zelf nog een fietstocht voor collega's over de "Kop van Schouwen". Mooi.
's Avonds hadden we er een gezellige avond aan de bar.
Zie hier het verslag van de fietstocht vooraf. Ook de foto's van dit Event.
Nu is het 7 Augustus 2008. We werken als nieuwe organisatie nu al een week proef met coaching van betrokkenen.
Vanaf september gaat onze nieuwe manier van werken Life.
Dan doen we het zelf. Hopelijk nam iedereen de juiste beslissing

Free Counters
007counters.com
View My Stats