Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, augustus 07, 2008

Zomerfeest in Huijbergen.

Pa gooit zijn Jeu de Boule bal.
Het winnende team, de mannen!
Louis aan de barbeque, flesje rose erbij....
Zussen: Marja en Angeline en broer Ronald.

Deze week hadden we ons familie feest. Elke zomer komen we dan bij elkaar in huize "Melati" in de Wilhelmietenstraat, en gaan we een Jeu de Boule wedstrijd houden. Zoals elk jaar wordt dan ook het Lucky studiefonds besproken, en het kasboek gecontroleerd.
De Jeu de Boule wedstrijd werd dit jaar gewonnen door de mannen. Het is stil aan de overkant.......
Er is een biertje en een wijntje-Rose. Dit jaar hielden we er ook een barbeque.
Vroeger deed mijn pa het sate roosteren, nu doe ik dit.
Laura werd ook goed verwent, ze was op 6 augustus jarig.
Het was weer een heel leuk feest...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats