Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, augustus 12, 2008

Problemen na mijn werk bij Cargill. Mooi.....!


Zwarte Kraai op mijn Trek 8500.

Na mijn werk ga ik zoals gewoonlijk met de mountainbike naar huis. Deze week werd ik (vroeg) afgelost door mijn collega Rob Donders. Hij vertelde me dat er een grote zwarte vogel op mijn Trek 8500 zat. Rob was met de scooter. Ondanks het lawaai bleef de vogel op mijn zadel zitten.
Dit is nu al twee dagen aan de gang. Ook wil dit beest er niet zomaar van af. Hij zet zijn nagels zelfs in het zadel.
De gaten zitten in het zadel. Ook heeft hij al het zadel volgescheten. Kortom ik heb al een behoorlijke schade opgelopen! Ik ben er niet blij mee. Morgen neem ik de lijmstok mee....!
Ik heb vandaag mijn laatste dienst. Hopelijk goed fiets en terras weer....!
Je maakt wat mee bij Cargill. MOOI......!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats