Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, augustus 14, 2008

Huijbergse Hype.

WOENSDRECHT - Het gemeentebestuur van Woensdrecht laat binnenkort een veldonderzoek door Novadic Kentron uitvoeren naar het alcohol- en drugsgebruik onder jongeren binnen de gemeente. Onrust in Huijbergen en Ossendrecht is aanleiding voor het onderzoek, licht gemeentewoordvoerster Robine van Hees toe. "We merkten de onrust niet alleen onder de bevolking, maar ook in het WMO-panel. Het zijn tot nu toe geruchten en bevindingen van mensen die er direct mee te maken hebben gehad, het onderzoek moet ...

Hoe meer er overgesproken wordt, zoveel groter lijkt het probleem te worden......ONZIN verhaal!

Free Counters
007counters.com
View My Stats