Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, augustus 18, 2008

School is weer begonnen. vriendschap.

Vriendinnen! Mooi!

Dit was de laatste schooldag van groep zeven op St. Marie. Laura en Madelief.
Nu begint het nieuwe schooljaar op St. Marie in groep acht. Vandaag dus weer naar school.
Bij meester Daan. Sucses meiden!

Vriendschap. Je hebt oude vriendschappen die al jaren stand houden.
Vanaf je lagere of middelbare school, het uitgaansleven.


Soms komen er later nieuwe vriendschappen bij. MOOI.....

Free Counters
007counters.com
View My Stats