Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, september 01, 2011

Fietsen van de Amstel Gold Race lussen.

Op woensdag en donderdag reden Armando en ik de lussen drie en twee van de Amstel Gold Race. Alle bekende beklimmingen zaten daar in. Als extra reden we natuurlijk ook de DodeMansweg. We reden zo een dikke 220 kilometer door de Limburgse Bergen. Deze klimmen deden we dus meerdere malen: Wolfsberg Schweiberg Camerig Drielandenpunt Gemmenich Vijlenerbos Eperheide Gulpenerberg Kruisberg Eijserweg Sint Remigiusstraat (Huls) Vrakelberg Sibbergrubbe Geulhemmerberg Bemelerberg Loorberg Eyserbosweg Fromberg Keutenberg. De Cauberg reden we meer dan vijf keer omhoog.
Hier staan we weer op het Drielandenpunt.
Op 17 april 2009 waren Armando en ik er ook al eens.
Na 21 april 2009 zou er veel veranderen.
Gelukkig kreeg jij toen je telefoontje van Shell.
Armando en ik drinken een biertje op deze prestatie.
Het Orgineel Programma gaat van start.


Free Counters
007counters.com
View My Stats