Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, september 28, 2011

Oosterschelde...

Vandaag, woensdag samen met Armando de Brouwersdamtocht van 110 kilometer rond de Oosterschelde gereden. Bijna 33km/uur AVS.
En erna nog even zwemmen IN de Oosterschelde...Krabbenkreek.
Zwemmen naar de groene boei :)
Een biertje bij Els aan de Oosterschelde, Orgineel Programma dus.
Na 120 kilometer fietsen een Jupiler bij Els. Dat smaakt.
Eindelijk heb ik ook wielrenners benen ;)

Bij Els van cafe "De Hoop" op St. Annaland is het altijd heel gezellig.
Ik kom er graag...!
Met de motor op de dijk van Stavenisse aan de Oosterschelde.
Dit is dus een zomerse week in Zeeland.
Terras, motor, zwemmen, fietsen en de barbeque op het strandje.
MOOI.
Gelukkig, de mountainbike tochten komen er ook al weer aan !
Op 16 oktober rij ik met collega's de eertse tocht vanuit Wouwse Plantage.
Update: Het was weer een SUPER dag.
Morgen WEER zo een dag ;)
OH ja, en vrijdag en zaterdag OOK al weer...!
Zomer in Zeeland dus.

Free Counters
007counters.com
View My Stats