Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, september 20, 2011

Nog nooit reden we zo snel...!

37 kilometer per uur AVS. ..! (Met een Windkracht ZW 4).
Gisteren gelijk na de nachtdienst met Armando een mooie tocht gereden. We reden via Kruisland, Welberg, Wouw en Essen, College terug naar Huijbergen. Het was een tocht van 56 kilometer en we hadden erg veel wind. Toch hadden we een gemiddelde snelheid van 34,5 AVS. Toch zouden we het nog veel sneller kunnen...!
Na deze tocht was er Schaap en Skietbaan met het Orgineel Programma na afloop. 's morgens keken we naar het WK time trial voor Junioren. Daardoor kregen we zin om er eens stevig tegen aan te gaan. Armando en ik reden een tijdritparcours van 28 kilometer met een gemiddelde snelheid van 37 km/hr.
Nog nooit reden we zo snel...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats