Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, maart 06, 2012

Hee een bekende op de Oesterdam...

Weer een lange dag...
Op de racefiets naar Cargill om 5.30hr.
Even acht uur van hectiek in de tarwefabriek.
Om 15.00hr. richting de Oesterdam.
Hee, een bekende op de Oesterdam, Armando.
Philipsdam, Brouwersdam, Oosterscheldekering...!
Armando reed 167 kilometer met 31 gemiddeld.
Ik vandaag 80 kilometer met een gemiddelde van 31 km/uur..
Zo gaan we maar even naar de "Gekroonde Suikerbiet" in Zierikzee.
Natuurlijk het Orgineel Programma !
Dat hebben we wel verdiend ;) ---> "Mooi toch".

Free Counters
007counters.com
View My Stats