Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, maart 10, 2012

Fietsen met "TC Tandje Bij".

Net wakker uit de nachtdienst.
Heee, de wind is harder dan voorspeld 3Bft.
De temperatuur lager dan voorspelt.
Gelukkig is de Bodem nog droog.
Dit zijn belangrijke zaken voor een wielrenner.
Zo weer mee fietsen met "TC Tandje Bij" uit St. Maartensdijk.
Wordt het de Oesterdam of de Philipsdam?
Wordt het weer een 100-je in de drie Uurtjes?
Erna weer het nachtdienstje, Heerlyk ;)
Update: ‎110 kilometer gefietst met tandje bij (AVS 32.4).
Lid geworden van "TC Tandje Bij". Toen een biertje in Smerdiek.
Erna elkaar nog even pijn doen, 40 per uur naar Stalland.
Douchen, voor het eerst friet met Babi Panggang...!
Straks weer de nachtdienst op Cargill.
Heerlyk.

Langs de zeedijk bij Zonnemaire ging Louis Baseler nog even berm-crossen, gelukkig liep ook dit goed af.
Lees hier het hele verslag van deze mooie tocht.

Free Counters
007counters.com
View My Stats