Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, maart 30, 2012

Project Vakman Nieuwe Stijl van TNO.

De vakman of vakvrouw nieuwe stijl is in staat zich zelfstandig in zijn of haar eigen vakgebied te blijven ontwikkelen en er zo voor te zorgen dat hij of zij aantrekkelijk blijft voor huidige en toekomstige werk-en opdrachtgevers.
TNO, FNV Formaat en P3transfer hebben de handen ineen geslagen om een passende werkomgeving te ontwikkelen voor deze vakman/ vrouw. Deze werkomgeving richt zich vooral op de competenties van medewerkers om zich nieuwe kennis en vaardigheden eigen te maken. Het gaat dan om (digitaal) communiceren, samenwerken, zelf regie nemen en reflecteren op eigen ontwikkeling. Via collega Henny Gijsel en ik is ook Cargill bij dit grote project betrokken. We testen er de quick scans, de Return on Investment-tool en de adviezen.
Mooi om aan de wieg te staan van deze nieuwe ontwikkeling.

Free Counters
007counters.com
View My Stats