Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, maart 31, 2012

"TC Tandje Bij" op Omroep Zeeland.

Vandaag is onze Toerclup "TC Tandje Bij" op Omroep Zeeland.
De Oesterdam gaat voor dik drie maanden dicht voor wielrenners.
Voor ons is dit heel erg vervelend.
Vandaag beelden op TV van onze laatste tocht over de Oesterdam.
Hier de link naar de beelden: Hier de beelden van "TC Tandje Bij" voor het laatst over de Oesterdam.

Mijn foto op Zeelandfiets.nl

Het is weer genieten van de reakties op Omroep Zeeland Kostelyk! Geen andere fiets geschikte wegen te vinden zeker! Dan kunnen ze mooi eens met z'n allen een cursus verkeerssociaal/ gedrag en verkeersregelgeving (niet meer meer dan 2 personen naast elkaar fietsen e.d.) gaan volgen. Ook hebben ze dan mooi tijd om de fietsen volgens de wet aan te passen, bel er op spatborden (met wit achtervlak natuurlijk) en natuurlijk verlichting. Niet elke toerfietser/wielrenner komt hiervoor in aanmerking, maar heel vaak geldt: hoe groter de groep hoe asosialer het gedrag naar medeweggebruikers toe. Doe hier eens wat mee, i.p.v. te gaan jammeren dat je niet meer je hobby kunt uitoefenen op de plaats waar je dat graag zou willen. Dit hele item typeert nou de houding van de doorsnee wielrenner/toerfietser. Het gaat niet zoals we wensen dus mekkeren/schreeuwen, op fluitjes blazen met z'n allen naast elkaar blijven rijden en doen of ze de wereld bezitten. Dit is geen directe aanval, maar een reactie van iemand met heel veel slechte ervaringen met deze categorie weggebruikers

Free Counters
007counters.com
View My Stats