Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, april 14, 2012

Start van een mooie Wielrenners Week

Vandaag start er weer een mooie wielerweek.
Deze middag rijdt Armando zijn eerste Wielrenwedstrijd bij de amateurs.
Armando gaat van start in de Wielerronde van Bruinisse.
Je reed goed Man!
Morgen is het de Amstel Gold Race.
Deze Klassieker reden Armando en ik ook al een paar keer.
Woensdag ga ik met mijn vrienden naar de Waalse Pijl.
Zondag de 22e is het Luik-Bastenaken-Luik.
Mooie wielrenners Week dus!
Natuurlijk dronken we na afloop een biertje (en die smaakte!)
Eerst hadden we nog even de zware nachtdienst bij Shell en Cargill. Toen de Wielerronde van Bruinisse. Het resultaat mocht er zijn: Er werden vijf renners eraf gereden. Zij staakten de strijd. Vier renners werden op 1 tot 3 ronden gereden. Je reed in veertig ronden dik zwstig kilometer met een AVS van +40km/hr.
Jij werd in je eerste wedstrijd 7e!
Gefeliciteerd Armando!
Hier de uitslagen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats