Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, april 17, 2012

I don't like Mondays...

Boomtown Rats - I Don't Like Mondays.
Ik had gister een Super maandag...!
Nachtdienstje bij Cargill om 07.00hr thuis.
Beetje fietsen samen over 87 km naar het Tunneltje van Sint Anneke, Antwerpen. Het ging HARD! Toen naar de Bostella, Essen-Hoek. Schaap eten, Hoogerheide. Even naar de Clup in Sint Willebrord. Armando en ik scoorden 96 en 98 punten uit 100. Duidelijk in de ROOS dus (Snipers).
Erna naar de Kloek, Huijbergen.
Hierna op pad voor het orgineel Programma ;).
Morgen de Waalse Pijl met een volle bus naar de Muur van Huy.
Heerlyk :)

Free Counters
007counters.com
View My Stats