Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, juli 10, 2012

De Marmotte van 2012.


Een heel jaar heb ik veel getraind om de Marmotte te rijden.
De Koos Moerenhout Classic en Jean Nelissen Classic heb ik gereden.
Mijn conditie was deze weken super goed.
In nog geen 50 minuten reed ik via de Kreekrak naar Cargill.
Helaas brak ik een week voor de Marmotte vakantie mijn sleutelbeen.
Natuurlijk tijden het beoefenen van mijn geliefde wielersport.
Ik ben nu natuurlijk wel een echte wielrenner nu ;)
In 2009 stond ik nog samen met Armando op de Galibier.
Toen was ik nog wielrenner. Dit jaar was ik de ploegleider.

Cargill ADH event 2009. Met Armando op de Galibier.
Dit jaar van wielrenner naar ploegleider.
Armando in 1 uur28 van voet naar de top van de Galibier.
Tijdens deze week in de Alpen ben ik dus ploegleider geworden.
"TC Tandje bij" haalde twee keer goud en drie keer zilver.
Kees (goud), Izaac, Melanie en Adrie zilver, Chapeau...!
Armando is dit jaar ook een echte wielrenner geworden.
Hij reed een super tijd van 07:33.10. Ook Goud dus!
Armando werd 172e in zijn leeftijd catagorie en 906e over meer dan 9000 deelnemers. Beklimming van Alpe d'Huez in 1:01.31
Een super mooi resultaat dus.
Gelukkig was er deze week ook nog tijd voor het Orgineel Programma.
Biertje op een pleintje in Grenoble, het Orgineel Programma.
24 uur later kwam je in een top tijd boven op de Alpe d'Huez. Goud tijdens La Marmotte 2012.
Ere wie Ere toekomt.
Voor Jou de bloemen en de medaille Armando.
Gefeliciteerd Man!.

Free Counters
007counters.com
View My Stats