Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, mei 29, 2006

parkdag Huijbergen

Met Susie voor het gerestaureerde moeder Theresia beeld, "wijs ons de weg".


Boswachter Rob van der Made geeft uitleg.

















De drie boswachters.

Zondag zijn we naar de parkdag in Huijbergen. Het was er mooi opgezet. We hadden voor het eerst goed weer. Staatsbosbeheer was er met een stand. Ook het waterschap en Evides waren er aanwezig. Er stond een tent waar we o.a. Jupiler konden drinken.

Staatsbosbeheer
gemeente Woensdrecht
Uw water door Evides

Free Counters
007counters.com
View My Stats