Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, juni 28, 2006

Intex zwembadje:


Vandaag ook nog even het nieuwe zwembadje opgezet. Angela kon me goed helpen. Laura was bij haar vriendin Madelief. Het badje staat, en Angela heeft de PH van het water bepaald. Deze was OK, 7PH. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van dit Intex badje. Goede instructie, en meer dan compleet. Een aanrader dus. Intex webpage

HuijbergenZo, het badje staat.
De eerste bezoekers, Madelief, Laura, Angela en Anouk.

Free Counters
007counters.com
View My Stats