Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, juli 14, 2006

Schateiland Huijbergen.

Ook dit jaar was er weer Schateiland voor de kinderen in Huijbergen. Het was zoals altijd weer erg leuk. De kinderen hebben zich prima vermaakt, het was prachtig weer.
Zoals elk jaar is het bouwen van de huisjes altijd weer een spectakel. 's Morgens staat er niets, en 's middags staat er een heel dorp, door de kinderen uit Huijbergen zelf getimmerd.
High street in Huijbergen
Angela Baseler in het zonnetje.
De mooie Cadillac.
Laura in de Cadillac.
Laura op het podium. And Mike Brando as Mr. Speaker!

Free Counters
007counters.com
View My Stats