Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, september 27, 2006

Mudflow Sidoarjo: hier de RTL4 nieuws UPDATE:

Vandaag was de ramp in Sidoarjo een item van RTL4 nieuws. Dick van der Peijl van RTL Z bedankt. De ramp neemt steeds grotere en bijzondere vormen aan. Deskundigen denken dat de modderstroom helemaal niet meer te stoppen is. Nu willen technichi de modderstroom via een pijpleiding naar de zee pompen. Dit zal nog heel wat problemen opleveren.
Volgend jaar zal ik een fotoreportage maken van de gevolgen van deze ramp in Sidoarjo, Porong. Op mijn mountainbike. Ik ben vaak in deze omgeving geweest toen ik op de fiets vanuit Surabaya naar Cargill in Pasuruan ging.
Overstroomd gebied groter dan de gehele Zuidwesthoek!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats