Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, oktober 03, 2006

Ste Marie in BNdeStem!

De leerlingen van basisschool Ste Marie vormen, gehuld in een fluorescerend hesje, een hart op het schoolplein. Het ministerie van Verkeer en Waterstaat schonk de hesjes in het kader van de landelijke campagne ‘Rij met je hart’. FOTO CON CLASQUIN
Kirsten Mouws trok namens de brigade de stoute schoenen aan en legde bij Verkeer en Waterstaat het idee voor de hesjes neer.
Het ministerie reageerde enthousiast en kwam meteen over de brug met de fluorescerende hesjes met opdruk.

Free Counters
007counters.com
View My Stats