Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, november 15, 2006

What's missing? Molen Johanna Huijbergen.



Molen Johanna uit Huijbergen moet voorzien worden van nieuwe roeden. De oude exemplaren (net als de nieuwe grote balken van gelast plaatstaal) zijn geroest. Oele vertelt dat de ene er erger aan toe was dan de andere, maar prijst zich gelukkig dat de gemeente besloten heeft meteen beide roeden uit de assenkop te laten halen. Toch een klus waar een rekening van een slordige 45.000 euro aan kleeft maar waar de gemeente heel coulant mee omgesprongen is. Nog even en de Huijbergse molen staat er weer piekfijn bij!

Free Counters
007counters.com
View My Stats