Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, december 23, 2006

Afscheid fijne collega's!

Dikke duim!


Gisteren namen we afscheid van twee fijne collega's.
Henk die meer dan 18 jaar met me heeft gewerkt in de E-ploeg. Ook Marco gaat naar een andere ploeg, hij heeft 3,5 jaar de E-ploeg versterkt. Het was een leuke avond in cafe "'t Slik". Ze kregen een mooie groeps foto als afscheid (voor op de schoorsteen).


Hier met mijn collega Jacqueline, Jackelien Schavemaker.

Dit is dan de groepsfoto van de E-ploeg tarwe, Cargill. Voor de foto zonder de verplichte veiligheidsbril. Het viel niet mee om een goed moment te vinden om deze foto te maken. We hadden namelijk ook het kerstdiner. Vorige week hadden we er door allerlei problemem er geen tijd voor. Toch is het toch nog gelukt, Marco en Sprintfoto, bedankt.

De ploeg is nu versterkt met Rien Meeuwisse, onze nieuwe Hoofdoperator. Verder hebben we Armando Lindhoud, Lindhout, uit St. Annaland in de ploeg gekregen. Hij is een BBL operator. Beroeps Begeleide Leerweg. Leren en Praktijk, werken dus. Hij traint nu in de bloemmolen. Dit gaat prima! Hopelijk is hij een langdurige versterking in onze ploeg.




Vooraf hadden we een gezamelijk etentje in de controlekamer van de tarwe fabriek.
Hier op de foto van L naar R: Marco Snoeijers, Armando Lindhoud, Thomas van Dalen, Henk Driessen, Mark Kleemans, Louis Baseler.

Free Counters
007counters.com
View My Stats